Fakebook

Fakebook
Bara ett lite tillägg till alla saker, jag har lagt till mig på Facebook (eller jag menar Fakebook), Kände bara att det kunde vara bra till slut..
Det är bara att söka efter mig om man känner efter det, kommer finnas med en hel del grupper och sånt:P
Bara att se efter Wictor Gullström:P och ha så skoj..

Seg flickvän:P
Nu väntar jag bara på en seg person som pratat i telefon i ca 2½ timme nu! Morr! Kan du sluta så vi kan se på film, "nej, jag måste bara prata alla först, sen måste jag göra annat med", men ja, du är seg sötnos! Nästan för seg!:P

Hockey_Sverige+NHL
Hahah HV71 förlorade:D! med 6-4:D!
Rangers ställs mot Devils i Kvarten, tror på 2-4 i matchserien, Rangers har ju 7-0-1 mot Devils på hela serien så det finns stor risk att de vinner serien även fast devils vann sista matchen..

Kommentarer
Postat av: Jess

Nej asså anledningen till att jag åkte var dels att danne var så under isen och dels för att essa bettede sig som hon gjorde. Hade inte heller druckit mer än drygt en halv liter vin så var inte så illa var mest trött. Men tacksam för att du säger som du gör :)

2008-04-08 @ 18:42:43
URL: http://angeldust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0