Ögonbesvär..... + C-Uppsats

Suck! Ögon
Jag har ont i ögonen.. Inget trevligt för att det svider ganska konstant, och så är jag röd i ögonvitorna.. Ska till apoteket senare dock troligen på måndag för att köpa ögonsalva och hoppas på att det hjälper nu..

C-Uppsats
Går förvånansvärt bra att skriva även fast jag har en stor motgång nu känns det som, väldigt jobbigt att skriva men jag känner det börjar ordna sig iallafall.. Har snart skrivit klart teorikapilet och frågorna inför undersökningsdagarna som jag ska göra veckan efter valborg... Nerrvöst men skoj, ska åka tillbaka till kära ostkusten och norrtälje, saknar det rejält mycket nu (Ljusterö ='(.. )

Top10 today: (Märkliga skador/sjukdommar (psykiska och fyiska) på mig själv enligt mig själv)
1. Ont i ögonen (första gången nu)
2. Ont i ledbanden, av någon skum anledning
3. Ont i ryggen för det ligger i släkten
4. Väldigt jobbig akne
5. Ont i höger knä
6. Översynthet
7. "Bara" stukad fot + en stukad höger stortå(gör att man knappt kan gå på en vecka, OBS don't try it at home)
8. Kallt blodmolopp
9. "skorv" i denna ålder
10. Konstigt självförtroende

Kommentarer
Postat av: Jess

Förlåt! Har inte ditt nr så tänkte inte på det, lovar att höra av mig nästa gång det blir något önskemål från ekonomer om brännboll eller liknande!

2008-04-27 @ 14:12:03
URL: http://angeldust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0