Tjällossning 2008 i Örebro=)!

Dunderskoj!
Fredag
Alltid super kul att festa i overall och speciellt i Örebro för andra gången! =)
Jag körde dit i fredags det var helt okej med 3 av LmT-kompisarna N, M och J.U vi hade inte hastighetsskål som några andra körde dit men det var ju skönt på sådant sätt =), men hur som helst det var väl kul att börja sen när man kom fram, har minne av 3:de konsfest på brännbollen som LmT alltid har =D, det är dock inte populärt i Mysko, You bastards. Sedan var fredag full och glad, massa trevliga människor och lite för onyktra för kåren inklusive JAG? huh hur kunde jag vara för full, men det gör inte något jag sprang runt till Publicm och Bärseback ändå=D, lika roligt nästan =).. Gick åt en 1½liter Vin och lite mera av Örebro Vin:D, full ja kanske då nu i eftertanke. Men inte så full:P..

Lördag
Vaknar säger ursch, men går upp trodde jag skulle vara väldigt bakis, men ICKE går och tar med mina cider mot BB kommer dit kl 10.00 efter en runda till ICA nära med några Etuna bor som är snälla, väl på BB ses några LmT- kompisar med Flagg Punch och Vodka och Jucie kl så lite och jag känner mig inte ens bakis, sätter mig med dem och dricker Örebrovin och spelar Treman, tärningspel som var ganska skoj:D, Med lite "Byxor e Gay" samtidigt, kallt men helt okej:D, fram tills ca 12 har två av vänner slut på sprit första gången REDAN:P.. Sedan blir det äta mat mycket gött, springa runt och ha skoj på Lekar till slut och äta Pizza, som är god:D.. Sedan ojoj, vilken rondellsittning inför Sittningen, tror nästan Alla kom dit, sedan är det  precis innan sittning i kön där vi i LmT kommer på att allt vi säger ska sluta med "i Röver" som till exempel här vi hållit på länge i röven, ursch vad det var kul på sittningen med "i röven" men sittningen är ganska okej, den duger iallafall.. Och efter det festande på publicum och dricka och ja hålla på länge... Massa cider och Vin och lite dônk gick åt
och jag är inte ens kalasfull men glad som sjutton:D!

Söndag
Behöver inte säga mera efter lite kort sömn mår jag kalasbra, jag är knappt bakis:D, bara lite seg i huvudet. Väl åka hemmåt gick "bra kört i röven!":), Med J.U som chaufför, M, N och H mycket som fick plats i traktorn:D, skoj.. Nu ska jag snart sova tror jag, ska baar äta god mat:D.. Hehe Innan den kallnar:P..

God natt.. Det var kul dock i helgen:D!

Kommentarer
Postat av: Jess

Fick du med dig din fina max flagga hem? :)

2008-04-07 @ 16:15:55
URL: http://angeldust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0