*Flö* Hemtentajävel!

Andra inlägget:P!
Yey, jag klarade två dagar i rad i bloggvärlden iallafall!

Vad ska man skriva om idag då?
Hmm.. Hemtenta? Ja, den går ju frammåt sakta men säkert, ska ju vara klar på måndag så jag hinner känns det som just nu iaf.. Har bara 1½ fråga kvar av 3 möjliga och den ena av dem är strax klar.. Yey!

Har tittat in i Mars månad och sett att det är fullt upp *SUCK* Ska skriva ner saker jag vet om redan i daxs läget.
Det blev en top10 (13) på det:P ..
1. Kanske jobba på bunken dagen innan Mars
2. Gå på "vägra vinter" festen på Bunkern dagen efter
3. Ny jobbig kurs, mycket att skriva har jag sett
4. Vara med Sambon
5. Overallskväll/dag samma dag som semenarium på Nya Forskningskursen
6. En gammal Grundläggande progammerings kurs+tenta på det
7. Fira en kompis som fyller 20
8. Åka till Borlänge under Påsk
9. Göra en Gr. Programmeringstenta
10. Lämna in ett "stort" enskilt arbete dagen innan Game Night
11. Festa/Jobba på "Game night" på Bunkern
12. Börja med C-Uppastsen
13. Sen är mars slut men början av April = Tjällossningen! Hyperskoj!:D

Nej nu ska jag fortsätta med hemtentan och försöka ringa Mormor som klarat av Tjejvasan idag (och hon är över70 tanten:P) Jäklar vad hurtmormor kan än:), och imorgon ska hon köra öppet spår. Hon gör mycket du, kan berätta mera om påsken när den väl kommer så ska ni få se..

Jaja.. Tjipp och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0