Jäkla sjukdom och lite Hockey..

Today
Jäkla Hals!
har fortfarande ont i halsen idag och det är dag nummer 3, får se hur det känns lite senare idag om jag kan jobba på Bunkern imorgon.. Som du känns just så kan jag inte direkt göra det även fast jag vill.. Fast sambo vill ha mig hemma mera också, jag blir inte riktigt klok på henne först vill hon att vill ha och ha, sen vill hon ha mig hemma mera även fast hon tycker de är bra att jag är "borta" ett tag. Även fast jag aldrig får vara själv hemma som jag vill nån dag..
Ursch ont halsen, lät som en gammal whiskeyfylla för 2 dagar sen:P.. Nu är jag bara krasslig.. Som tur var..

Wii-Kvällen
Ja den var ganska kort kändes det som men den var skoj hos kompisen och dem som kom, även om den enda tjejen på stället vann Mario Party 8:P.. Jäkla "nybörjar"tur:P..

Today top10 (Favoritstäder/ställen jag varit på/i Sverige)
1. Karlstad
2. Norrtälje
3. Borlänge
4. Ljusterö
5. Kramfors
6. Stockholm
7. Eskilstuna
8. Gotland/Visby
9. Tyresö
10. Kopparbo


Lite hockey måste det ju också skrivas om

N.Y. Rangers
Tradedeadlinen i NHL följdes med halv stort intresse från mig:P.. När det gäller Rangers tycker jag de gjorde en relativt bra bytesdag. Får två nya svenskar, visserligen från äckel Frölunda men de är i Rangers tröjan nu så då gör de inget.. Men man bytte bort en bra Tredjemålis menmen det går nog bra ändå.. Rangers är bra oavsett!

Färjestad
Jäkla HV71.. Sluta, visst ni är bra i år men ni kan väl släppa in något mål åtminstone.. 3-0 ursch och blä!

NHL
"Foppa" ska spela igen=Intressant
Största Bytesaffären i mina ögon: Hossa till Pittsburgh men bara till Slutspelets första runda.
Största överaskningen i Veckans byten: Målvakten Huet från Montreal till Washington för lite skräp bara.. Snacka om överaskning.
I natt spelar Rangers också.. Hoppas de vinner:D! Tippar på 3-2 efter Övertid mot Carolina..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0