Sjukdom och trötthet..

Ursch de här är inget trevligt..
Jag har gått och blivit sjuk på en dag, känner mig trött och seg samt sliten.. Ursch Jobbigt värre.. Idag har bara pluggandet och städandet hemma gjorts.. Ny och intresant kurs, får se hur mycket som blir att skriva nu innan C-uppsatsen men jag har första tanken klar iallafall tror jag iaf=).. yey!

Wii-kväll?
Kan man tänka sig jag har blivit bjuden till en Wii-kväll hos en kompis imorgon, om den nu blir av:P.. Men nån som bjuder hem mig till sig, Ojoj, när hände det sist egenligen? Typ aldrig? Vilket år jag fått nu med "nya" vänner.. Ska inte klaga men vad sjutton det är ju skoj!:D.. Dessutom går festandet och sånt bra med halvgamla vänner också:P..

Today Top10 to do tomorrow:
1. Vakna tidigt (senast kl 12, svårt som sjuk)
2. Väcka sambo
3. Äta frukost
4. Laga bilen lite
5. Åka till skroten och kolla däcket
6. Åka till försäkringskassan
7. Handla kanske
8. Vila
9. Läsa nya Kurslitteraturen. (som kostade bara 676 kronor:P)
10. Wii-kvällen?

Nej daxs att sova.. Sov lungt folket, troligen ingen som läser men ändå^^.. Som ni märkte dock kommer Hockeyresultat från New York Rangers och Färjestads matcher (samt andra intresant infon om hockey) dyka upp också här med..
GOd natt!:).

Kommentarer
Postat av: elin

yes, där var jag, var du?
nej, inget örebro för mig.. fick lite nog av det där då. klarar mig bäst här hemma ett tag känns det som. ska du dit?

2008-02-26 @ 22:48:33
URL: http://beson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0