Wohho! Strange Feeling, this is!

Men oj jag har startat en blogg:P.

Får se hur länge det varar med att ha en blogg då.. Är ju ganska duktig på att inte föra dagbok..
Ta bara Bilddagboken som exempel eller Helgon.net s dagbok eller "depp"dagbok, så vi får se troligen blir det inte en everyday blogg men WTF I don't care.. Nu är det startat en iaf.. Om jag ska skriva om personer så kommer jag troligen skriva en tjejkompis/killkompis, inte namnet för att det kan vara mindre bra för senare disskutioner, de enda jag skriver namnet på är Familj och sambo..

Ska man berätta lite om sig själv först kanske?
Hmmm, ja... Jag är en kille på 21 år (har bara excat 3000 dagar kvar tills 30 nu) som heter (Carl) Wictor (Roine) Gullström bor i Karlstad på Frödingshöjd nära universitet som jag också plugger på samt är sambo med min flickvän Katariina som är 24 år samt två katter Nelly o Tiger. Läser just nu på Medie- o KommunikationsVetenskap C inom det nu "döda" Multimedia programmet, har funderingar på att läsa Miljövetenskapligt program efter hösten också för det verkar kul och passande med MKV ämnet. Ska skriva hemtenta egenligen nu menmen är rastlös behöver annat i skallen..
Annrs nåt mera om mig? ja vi kan ju ta med Familjen som är Pappa Roine och Mamma Annica (bor inte ihop sen förra sommaren....) Men de bor "nära" varandra i Kramfors kommun (I norrland/norr om Sundsvall för dig som inte vet vart det var). Sen har vi (halv)bror Miceal Enkurs som bor i Sundsvall med sin sambo (Mikaela), Bror Carl-Oscar som bor i Uppsala med sin Sambo (Sandra) och dotter (Embla). Sen kommer jag egenligen men ska man ta omkring mig då kommer första lillasystern Cecilia som bor i/på Strömsholm (Stort Ridställe), sen Cindi som bor hemma fast också på en Internatskola för naturbruk (Djurhållning), Sist men inte minst Celina är den enda som fortfarande bor hemma hos mamma och går fortfarnade i Grundskolan. Vi alla bodde förrut på Ljusterö i Stockholms Skärgård.. Vill du veta mera om de får du försöka disskutera det med mig, hittar du en likhet mellan oss så kan du också kommentera den, i övrigt så kan du ju alltid ge kommentarer ändå.
Nu kan vi ta Fridtidsintessen:
Som är Festa eller Jobba på Bunkern (Studentpuben), Festa med StudentOverall (Favoritplagg Nummero 1!), Datorn, Sambon, Wii, Sova, Ta de lugnt, Köra bil och andra "vanliga" Saker..
Nog om mig nu..

Today top 10 things to do..
1. Plugga med hemtenta 2
2. Umgås med sambo
3. Gå ut med sambos Pappas Hund
4. Vara chaufför åt sambo när hon har festat klart inatt
5. Sakna Bunkern bara för att......
6. Sluta blogga för just nu ska jag göra hemtenta
7. Vila sen i Onsdags
8. Sova
9. Spela data/Wii
10. Laga mat (igen, 3 gången på 4 dagar, *flö*)

Tack o hej! Inte Leverpastej som Bert.. Aja.. Nu är jag klar med Inlägg nummer 1, kommer komma flera både personliga och andra åsiktsinlägg. och tack Web 2.0 eller Medievärlden att de går så fort o så kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0