Yey, nummer 3!

Bloggdag nummer 3
Jag klarade till och med tre dagar.. Yey nytt rekord!

Nu är är hemtentan äntligen klar! Tror jag iallafall!
Det är ju åtminstone skrivet klart, men sen om det är rätt är ju en helt annan historia!

Vad har jag gjort annars idag då?
Hmm.. bara dator, dator och åter dator + att gå ut med sambos pappas hund två gånger..

Today top10
(9 studentfester jag varit på):
1. n0llningen 2005 (Karlstad) (Min egna nollning)
2. Tjällossningen (Örebro) 2006
3. Hermans JulPhest (Trollhättan) 2005
4. Eskilstuna Winter Games (Eskilstuna) 2006
5. Älghälga (Karlstad) 2005
6. Tjällossningen (Örebro) 2008 (Jag att den kommer hamna här)
7. Bonnaphesten (Skövde) 2007
8. Älghälga (Karlstad) 2006
9. Älghälga (Karlstad) 2007
10. (Någon kommande)

Aja, nu händer de inte mycket mera idag.. Ska bara sitta lite data sen vänta och äta mat och printa hemtentan.. Sen är de ny vecka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0