Regular day?

Duktig
Nu har jag vart duktig:), skrivit två inlägg på två dagar igen:) jag som burkar vara dålig på att uppdatera mina bloggsaker, bilddagboken har ju inte fått ett nytt inlägg på ca 4 månader:P.. Ska väl lägga in såna där listor när jag får lust:)

Idag:
Har jag:
1. åkt till Grums med Sambon till hennes Pyskolog
2. Åkt vidare till Segmon till Svärfar för att kolla att bilen behöver fixas, suck, pengar i sjön men ack, illa tvunget.
3. Åkt tillbaka hem för att hämta Nelly för att sen åka till Vetrinären för att kolla hennes variga öga, som antagligen verkar vara en allergi:P, konstigt har katter Allergi också:P
4. Ätit Tacos:P blir ju minst en gång i veckan känns de som..


Vecka 32
Åker jag till Mormor och Morfar och skrapar och målar deras hus i en vecka:), skoj och skönt att äta mormors mat, den är ju så god:D..



Nåt helt annat
Som jag kommit över att se på via Youtube varje dag är det här:
http://www.youtube.com/watch?v=zb1bDW9e_E0&feature=related

Wayne Gretzkys Sista NHL match som spelare..
Jag ryser varje gång, vet inte varför men ursch vad jag ryser:)..

Nej nu ska jag väl återgå till Internetsysslan igen och vara lite sur på Min dator också och vila:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0