Ont? Igen?

Suck!
Jag har ont i mina ledband.. *Suck* Det är inte kul när det är så här, har också alltid mera ont när det är kallt ute eller "kraftiga" väderomslag.. Det gör ju så förbannat ont, det är inte så kul ju.. Sluta jäklas med mig, jäkla kropp!:P..

Skolan/Påsk
Inte mycket nytt, mera än redovisning imorgon, blir nog allt bra.. Sen blire påsk och halv råplugga hos Mormor även fast hela/halva släkten är där, Micheal (Äldsta broder) är nog redan där idag, Carl-Ocsar (äldre bror) kommer till dem nog imorgon, Jag kommer dit imorgon, mamma och systrar Kommer på fredagen, sen kommer det troligtvis vara en massa Kusiner ut på det. Samt en massa Wii spelande tror jag, Samt umgänge med sambo för hon får ju inte glömmas bort i mängden. Samt även mormor och morfar då så klart med, det är ju dem man bor hos.

Hockey
Beskrivs med Färjestad och hoppas de vinner idag!, Då kommer de troligen vinna i Götlaborg nästa match och gå till Semi. Hoppas det iallafall. Så go F-B-K.. Och let's go R-A-N-G-E-R-S!

Top10
Today top10 (Märken på min Overall, se bilder)
1. Bunkern Märket (väntar dock på det nya, men det sitter bra på vänster sida i "ställa glaset på låret" ställe)

2. LITeN mEn TUFF märket. (Är så stolt över det, för tack vare LmT hade jag inte varit student)

3. Myskomärket (Det "nya", det som jag alltid byter bort med)

4. Bamse märke där han bränner en rosa Overall (Klockrent svar!, Hatar ekonomoveraller och deras "Rumpan")

5. Klarabrog ='( (Förklaring=Ovärderlig, Klaraborg=Start till mitt studentliv)

6. Visserligen kanske inte sant då men. (Fått av Fredrik i Bamse, eftersom han inte är overallis och gav mig det i början av mitt universitetsliv, thanxs Mate!)

7. Stämmer bra det som står (Göteborg is the shit, sitter bak på overallen, gissa var?)

8. Mysko märke (modell äldre, Konstigt men snyggt)

9. Bärseback i Örebro (Förklaring=oövervinnlig samt mycket rolig)

10. "Skakad men Lite Rörd" (Bara för att den är rolig och bra)



Här är bara en bild på Overallen frammifrån

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha "ska vi hångla?" "Jagär ingen ost!!" skit bra :-)

2008-04-02 @ 23:54:29
URL: http://angeldust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0