Segt, att komma på en rubik? exempelvis...

Idag
Är det vanlig söndag igen.. Allt lugnt som vanligt funderar dock på att spela Wii nu när jag pluggat (läst det man ska tills imorgon och försökt förstå det samt tänka lite på C-Uppsatsen) Den ska ju börjas på snart... Ahhhh! Samt jag ska söka ett 1½år till på Miljövetenskapligt Program KAU är det ju tänkt så jag blir kvar så länge till fölks:D!
Hmm ja jag ska spela wii.. Missade det den här helgen ju menmen..

Helgen
Som varit nu har varit ganska kul iallafall:)..
Jobbade på Bunkern i fredags och fick 81 spänn i dricks:D, mycket bra och roligt folk var där med:).. Då blir man bara glad:) över att se alla som man känner och dem är jätte glada o trevliga:)..
Sen var det "våga vägra vinter"fest på Bunkern igår, då försökte jag festa iallafall, den var ju sådär, det var ju inte varmt direkt och det kändes inte som fredagen menmen.. Sak samma.. Nu ska jag inte festa så hårt förens Örebrew:) Då ska jag vara allmänt full och glad och mysko.. Har jag tänkt iallafall:P..

Today top10 (Bästa NHL-svenskar just nu)
1. Henrik Lundqvist - New York Rangers
2. Niklas Lidström - Detroit Red Wings
3. Mats Sundin - Toronto Maple Leafs
4. Henrik Zetterberg - Detroit Red Wings
5. Daniel Alfredsson - Ottawa Senators
6. Tobias Enström - Atlanta Trashers
7. Niklas Bäckström - Washington Capitals
8. Bröderna Sedin - Vancouver Canuks
9. Johan Hedberg - Atlanta Trashers
10. Mattias Norrström - Dallas Stars

Kommentarer
Postat av: Ezzo

Haha jag hatar också att komma på rubrik. Nu kör jag med vilken dag det är och vilken tidpunkt. Sen beror det väl på om man vill locka besökare med en bra rubrik, inte min grej dock.

2008-03-02 @ 15:47:35
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0