Sova? Vad är det?

Ursch!
Har inte sovit i natten som var, dock är jag inte trött och jag orkar verkligen gå till universitet nu:P.. Även fast jag är trött också, ska orka med en ca 2-3 timmars föreläsning samt lite annat babbel med Kursledaren.. Sen ska jag nog hem och sova, eller kanske handla först, jag vet inte än dock.. Men hur som helst jag måste dock plugga metodkursen nu, samt skriva lite på uppsatsPM1 tror jag.. För de ska vara klart nästa vecka, samma dag som overallsdagen, funderar starkt på att gå i overall hela dagen även fast mina "gamla" mysko(multimedia) samt nya C-kurs kamrater inte gillar den, samt att man ska handla den dagen:P.. Hmmm jag får se hur allt blir:P..


Hockey:
Rangers;
Vann igår, 1-0 efter straffar, grattis Lunkan! En till nolla:D.. Får bara gissa fritt men jag tror verkligen att när du kommer gå i Penison från Hockeyn i Rangers (som jag hoppas du tillhör hela livet) Kommer hylla dig lika mycket som de gjorde under Brian Leetch kvällen.. För det är något speciellt du tillför! Då blir du förste svensk i Rangers som får den utmärkelsen!..

FBK;
Kvartsfinal mot Frölunda! Uhh vad jag ryser! Men jag tror att FBK vinner med 4-1 i matcher! Melins mannar klarar inte Melins "gamla" klubb.. Det visas än en gång att FBK är sveriges bästa lag.. Sen får man troligen möta HV71 i semi och vad tror man inte om nån viss Björn Melin kommer att tappa pucken i slutminuterna av sista och avgörande semin som gör att FBK går till final mot LHC som kommer än en gång förlora finalen.. Men detta är bara min Kristallkula..


Today top10 (Bra dagar på året)
1. 11 maj, min födelsedag
2. Påskafton, oftast firandes i Borlänge
3. Julafton, en bra och trevlig dag helt enkelt
4. 5 januari, när sambo och jag blev en
5. Sista sommarveckan (oförklarliga bilder kan man få!)
6. Första sommarveckan (njutning av vila)
7. Första skol/pluggdagarna
8. Fredagar bara
9. Lördagar bara
10. Specialdagar på Bunkern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0