Bara för jag "inte" har tråkigt Lista nummer 2

VEM:
Vem är i rummet med dig? Kakarina, Nelly och tiger
Vem fick du sms av senast? Kakarina
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du i senast? Universitet?:P
Vem sa du senast "jag älskar dig" till senast? Kakarina
Vem önskar du att du var med nu? Vet ej:P..

VAR:
Var är din telefon? I höger ficka
Var är din mamma? Hemma hos sig själv i Kramfors i think
Var sover du? Hemma i min säng på vänstra sidan
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Hmm på ett frisksportarläger 2002
Var åkte du senast bil? Till bergvik och hem
Var i ditt rum är du? Ingenstans, mitt "riktiga" rum är borta

VAD:
Vad åt du senast? Kyckling
Vad drack du senast? Tropisk juice
Vad är det för färg på dina byxor? Svart
Vad är den närmaste saken som är blå? Min tröja
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Lila
Vad är din favorithemsida? NHL förrut, nu onlinespelsiter
Vad hör du just nu? TV

NÄR:
När var senaste gången du tände ett ljus? På bunkern senast jag jobbade
När träffade du din pappa senast? Under jultiden:(
När duschade du senast? går

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat mer än tre minuter? Ja.. Men då brukar jag vara slut i tungan sen
Sovit i någon annans säng? ja..
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja..
Kört över hastighetsgränsen? Hmm.. Men bara 175 km/h.. mer klarade inte bilen av trodde jag
Målat om ditt rum? Nej:D
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? ja:(
Sovit i en säng med någon av samma kön? ja, men bara på fyllan:D
Sett någon dö? nej..
Varit på ett plan? nej:D kommer aldrig bli av
Sovit till tre? Hmm, räknas till kl 18?
Älskar eller saknar någon just nu? japp.

Kommentarer
Postat av: Essa

Hallå! Normala livet var det du frågade om. Och det vet jag inte eftersom jag inte är där än :P Det blir ju när jag kommer till Karlstad igen. Blir ett par dar däruppe nästa vecka tror jag. Ska jobba midsommarhelgen samt några nätter till först. Kort å gott så är det nog så att borta är bra men hemma bäst. Har verkligen haft det superbra i Tunisien men Sverige är bäst i slutändan. Sorry för en svamlig kommentar. Ha en jättebra sommar! Kram

2008-06-16 @ 23:41:07
URL: http://essasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0